Oral-B Triumph IQ5000 (D34.565.5) groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Triumph IQ5000 (D34.565.5) groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maja Knoops 29-05-2016

Fijne borstel met meerdere poetsprogramma's

Heel fijne borstel. Hiervoor een Oral B met 20.000 bewegingen per minuut en deze heeft 40.000. Dit merk je zeker, tanden voelen veel gladder nu. Ook fijn sensitive programma voor als je gevoelig tandvlees hebt. De smartguide motiveert ons hele gezin om 2 min te poetsen en er zit zelf een + programma op voor de fanatieke poetser, die is 3 min.

snippe1 17-06-2013

Prima tandenborstel, dit is mijn eerste electrische en ik moet toegeven het werkt goed. Tanden voelen beter aan dan voorheen. tandenborstel heeft veel opzetstukken. Het dislay is een leuke extra en vooral voor de kinderen is het tandenpoetsen weer leuker geworden, ze houden het gezichtje goed in de gaten.

John 08 07-05-2012

Ook bij de tandarts merkte z, dat de tanden nu goed schoon waren En het tandvlees weer gezond.
De oplader voor op reis zonder borstelhouder lekker klein is een groot voordeel.
In vol opgeladen toestand > 3 dagen meegaat heerlijk als je een weekend weg gaat, dus geen oplader mee hoeft te nemen.
De display, dacht wat een onzin, maar na een tijdje blijkt dit toch heel handig.
Dat je te hard poetst en de tijd aangeeft. Nu toch altijd de volle 2 min poetsen

corinaeb 06-05-2012

Nadat mijn vorige Oral-b tandenborstel op zijn eind begon te lopen ben ik op zoek gegaan naar een vervanger. De IQ 5000 met smartguide is het geworden en ik heb er geen spijt van. Mijn tanden zijn nog schoner en gladder dan eerst! De smartguide is een leuk extraatje, ik merk dat ik er toch wel op let en netjes mijn 2 minuten volmaak en zelfs nog wel even langer. Voor kinderen is dit ook een goede optie, want als je langer blijft poetsen gaat het gezichtje knipogen. De laadtijd is alleen wel wat lang, maar hij gaat daarna ook wel redelijk lang mee. Hij ligt verder goed in de hand.